X

آدرس:تهران خیابان سپهبد قرنی، نبش كوچه شهید محمود حقیقت طلب پلاک 228

تلفن تماس: 29463000

شماره تلفن ویژه: مسئول مربوطه در معاونت اجرایی بیمه سینا سركار خانم جهانگیری: 28372206

موضوع قرارداد: انجام كلیه خدمات مربوط به عرضه شیشه، فریم عینك (صرفاً طبی) برای بیمه شدگان بیمه البرز و افراد تحت تكلف كه با معرفی نامه كتبی بیمه البرز مراجعه می‌نمایند.

مدت قرارداد:از تاریخ 99/10/01 لغایت 1400/10/01

نحوه پذیرش:

-         در صورت مراجعه هر یك از بیمه شدگان تحت پوشش بیمه تكمیلی البرز با ارائه معرفی نامه صادره و با لحاظ سقف تعهدات و فرانشیز مندرج در معرفی نامه جهت انجام خدمات عینك قرار خواهند گرفت.

-         صدور معرفی نامه اینترنتی توسط گالری عینك بینا برای هر یك از بیمه شدگان تحت پوشش بیمه تكمیلی البرز با ارائه مدارك شناسایی (شناسنامه/كارت ملی) صورت خواهد گرفت.

-         تبصره 1: با توجه به راه اندازی سیستم صدور معرفی نامه الكترونیكی برخط (آنلاین) به صورت پنجره واحد در گالری عینك بینا از طریق سامانه پذیرش الكترونیكی (ماد) به نشانی mccp.iraneit.com در صورت درخواست بیمه شده و اخذ نام كاربری و كلمه عبور امكان صدور معرفی نامه اینترنتی و پذیرش بیمه شدگان البرز با درج كدملی بیمه شده میسر می‌باشد.

-         تبصره 2: پذیرش بیمه شده و انجام خدمات عینك مطابق معرفی نامه صادره و در تاریخ پوشش بیمه شده /بیمه نامه معتبر می‌باشد.

-         معرفی نامه اینترنتی صادره توسط طرف قرارداد؛ مخصوص یك نوبت پذیرش بیمار می‌باشد كه در آن مشخصات بیمه شده و سقف تعهدات و فرانشیز درج می‌شود.


تعهدات گالری عینك بینا:

-         گالری عینك بینا موظف است صورتحسابهای بیمه شدگان را بر مبنای رقم مندرج در معرفی نامه تهیه نماید و مازاد آن به انضمام فرانشیز (در صورت درج در معرفی نامه) از بیمه شده دریافت می‌گردد.

-         گالری عینك بینا تعهد می نماید كلیه معرفی شدگان از سوی بیمه البرز را در اسرع وقت پذیرفته و خدمات لازم را به آنها ارائه نماید.

-         حداكثر سقف مورد تعهد شركت برای هر بیمار و نیز فرانشیز (سهم بیمار) در معرفی نامه صادره، ذكر می‌گردد.

-         در صورتیكه معرفی نامه بدون كسر فرانشیز صادر شده باشد گالری عینك بینا مجاز به دریافت هیچگونه وجهی بابت فرانشیز نمی‌باشد.

-         گالری عینك بینا عینك‌های ساخته شده بیمه شدگان بیمه البرز را حداقل تا 6 ماه بعد از تاریخ فروش از نظر تعمیرات و سرویس شامل: جوش، پیچ و تنظیم و رنگ گارانتی می‌نماید.

123movies