X

آدرس: تهران خیابان كریم خان زند، خیابان شهید حسینی، روبروی بیمارستان تهران پلاك 57

تلفن تماس: 28372001

شماره تلفن ویژه: مسئول مربوطه در معاونت اجرایی بیمه سینا سركار خانم جهانگیری: 28372206

موضوع قرارداد: دراختیار گذاشتن شیشه و فریم عینك (صرفاً طبی) برای بیمه شدگان شركت كه عبارتند از كلیه كاركنان وزارت نیرو و شركت های تابعه كه با دفترچه مخصوص درمانی ممهور به مهر و تاریخ اعتبار شركت و معرفی شدگان شركت كه با معرفی نامه ممهور به مهر و امضاء شركت مراجعه می‌نمایند با توجه به مفاد قرارداد.

نحوه پذیرش: گالری عینك بینا پیش فاكتور عینك را بر اساس نسخه پزشك معالج تهیه و به بیمه شده تحویل می‌نماید. بیمار با پیش فاكتور اخذ شده و نسخه پزشك معالج به شركت مراجعه و معرفی نامه دریافت نموده و موظف است اصل معرفی نامه را به گالری عینك بینا تحویل نماید.

تبصره: در معرفی نامه صادره سقف ریالی كه مبنای تعهد بیمه سینا می‌باشد و همچنین فرانشیز(سهم بیمه شده) درج می‌گردد.

تعهدات گالری عینك بینا:

-       كلیه بیمه شدگان تحت پوشش بیمه سینا را می‌پذیریم و به آنها خدمات عینك ارائه می‌دهیم.

-       كنترل‌های لازم را در خصوص تطبیق مشخصات مندرج در دفترچه بیمه درمانی و یا معرفی نامه بیمه با كارت شناسایی معتبر بیمار معمول می‌داریم .(لطفا اصل كارت ملی همراه داشته باشید)

-       نسخی را پذیرش می‌نماییم كه از حیث نوع خدمات بدون ابهام و دارای نام و نام خانوادگی و تاریخ تجویز غیر مخدوش و ممهور به مهر و امضاء پزشك معالج تجویزكننده باشد و حداكثر بیش از یك ماه از تاریخ تجویز آن نگذشته باشد.

-       اصل دستور پزشك روی دفاتر درمانی بیمه شدگان وزارت نیرو لازم می‌باشد.

-       اصل معرفی نامه صادره از سوی شركت كه ممهور به نمونه مهر معرفی شده شركت و دارای تاریخ اعتبار باشد همراه با اصل دستور پزشك معالج حاوی شماره چشم، برای مراجعین با معرفی نامه بیمه سینا لازم می‌باشد.

-       در انجام خدمات تجویز شده توسط پزشك معالج كلیه مصوبات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی رعایت خواهد شد.

- بیمه سینا فقط برای موارد عینک طبی تعهد خود را اعلام نموده و بابت عینک آفتابی که جنبه زیبایی دارد هزینه‌ای پرداخت نمی‌کند.

DNN