X
2068

برگزاری كلاس ‏حقوق گیرندگان

طبق برنامه ریزی آموزشی سالیانه براساس برنامه توسعه فردی و نیاز سنجی آموزشی روز سه شنبه تاریخ 97/09/27 از ساعت 15 الی 17 برای ‏پرستاران، كاركنان بالینی و غیر بالینی كلاس ‏رعایت حقوق گیرندگان خدمت با نمره بازآموزی در سالن ‏آمفی تئاتر بیمارستان بینا برگزار گردید.

در این كلاس كلیه موارد پیش آزمون، پس آزمون و نظرسنجی به صورت الكترونیك انجام شد (اثربخشی سطح 1 و 2 طبق مدل كرك پاتریك) كه در راستای ‏اهداف استانداردهای بیمارستان‌های الكترونیك و حمایت از محیط زیست می‌باشد. دو ماه بعد نیز اثربخشی سطح 3 تغییر رفتار ارزیابی می‌گردد. از آقای رزازان و خانم فقیهی سخنرانی خوبشان تشكر و قدردانی می‌گردد.

سرفصل كلاس به شرح زیر می‌باشد:

یکایک افراد جامعه متعهد به حفظ و احترام به کرامت انسان‌ها می‌باشند.این امر در شرایط بیماری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بر اساس قانون اساسی توجه به کرامت والای انسانی از اصول پایه نظام جمهوری اسلامی بوده، دولت موظف است خدمات بهداشتی‌ - درمانی را برای یکایک افراد کشور تأمین کند. بر این اساس ارائه خدمات سلامت باید عادلانه و مبتنی بر احترام به حقوق و رعایت کرامت انسانی بیماران صورت پذیرد.

این منشور با توجه به ارزش‌های والای انسانی و مبتنی بر فرهنگ اسلامی و ایرانی و بر پایه برابری کرامت ذاتی تمامی گیرندگان خدمات سلامت و با هدف حفظ، ارتقا و تحکیم رابطه انسانی میان ارائه‌کنندگان و گیرندگان خدمات سلامت تنظیم شده است.

بر اين اساس و جهت پياده‌سازی منشور حقوق بيمار به نحو احسن در سطح بيمارستان لازم دانستيم جهت يادآوری همكاران، عقايد و نظرات را يكديگر را به اشتراك گذاريم.


امتیاز دهی

بدون رتبه
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اشتراک

Print

نظر

Collapse Expand نظرات (0)

شما در پاسخ به

Your comment was added, but it must be approved first.

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنیدلطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
لطفا یک نظری بنویسید
افزودن نظر
DNN