X
1815

بزرگداشت روز رژیم درمانگر 99/12/20

به مناسبت دومین چهارشنبه ماه مارس مصادف با 10 مارس 2021 میلادی برابر 20 اسفند 1399 به عنوان بزرگداشت روز رژیم درمانگر dietitians day ضمن تقدیر از زحمات كارشناسان تغذیه كه با توجه به شیوع بیماری كرونا به ارائه خدمات غذایی و مشاوره تغذیه و رژیم غذایی بیماران می‌پردازند، این روز را به جامعه تغذیه دانان و كلیه فعالان این عرصه در كشور كه با تلاش و تمام توان در مراكز درمانی كشور ارائه خدمت می‌نمایند تبریك عرض می‌نماییم.

به منظور ارج نهادن و جلب توجه به اهمیت تغذیه در درمان بیماری‌ها فعالیت‌های ذیل در بیمارستان چشم پزشكی بینا صورت گرفت.

1- از زحمات و تلاش‌های تیم تغذیه تقدیر و تشكر به عمل آمد (مشتمل بر دو بخش مدیریت خدمات غذایی و مشاوره تغذیه و رژیم درمانی) سركار خانم مهدیه ریحانی- سركار خانم سهیلا وزوایی، آشپزها

2- اطلاع رسانی و تبلیغ تغذیه سالم با تاكید بر نیازهای غذایی در بیماران مبتلا به كرونا از طریق درج در پیام در سایت بیمارستان صورت گرفت.

3- توزیع پمفلت و مطالب آموزشی تغذیه و رژیم درمانی با تاكید بر نیازهای غذایی در بیماری كرونا و بیماری‌های متابولیك جهت بیماران بستری و مراجعین سرپایی صورت گرفت.

4- توسط كارشناس تغذیه سركار خانم ریحانی تاكید بر طبخ غذاهای رژیمی با تاكید بر دریافت پروتئین كافی، سبزیجات و سوپ و مایعات مغذی و غذاهای سالم (كم نمك و كم روغن) صورت گرفت.

5- خدمات، ویزیت و مشاوره تغذیه رایگان به بیماران سرپایی كه رزرو نوبت كرده بودند توسط كارشناس تغذیه سركار خانم ریحانی صورت گرفت.

6- ارائه خدمات مشاوره تغذیه و رژیم درمانی و حمایت‌های تغذیه‌ای بیماران كرونایی به صورت غیر حضوری (آنلاین /ویدئو كنفرانس) صورت گرفت.

امتیاز دهی

بدون رتبه
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اشتراک

Print

نظر

Collapse Expand نظرات (0)

شما در پاسخ به

Your comment was added, but it must be approved first.

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنیدلطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
لطفا یک نظری بنویسید
افزودن نظر
DNN